Watch Out!!

Total Pageviews

Klik untuk lihat promosi

Tuesday, 31 May 2011

Yahoo.. Grapevine yang ke-2!!

Alhamdulillah, akhirnya jumpa jugak Grapevine yang baru. Sekian lama cari Grapevine Dentyne, akhirnya saya jumpa Grapevin Celcom. Syukur... Nak tahu tak saya jumpa kat mana? Jeng..Jeng...Jeng.... kat blog ni  http://ayaisensei.blogspot.com/2011/05/grapevine-p.html. Tapi bila saya pergi semula ke blog tu, iklan tu dah tak ada. Nasib baik saya alert hari ni. Kalau anda bernasib baik seperti saya, anda akan jumpa Grapevine tu. Okay, kalau nak tahu apa promosi Celcom kali ni, jom ar ramai-ramai klik....




Digi pun ada, klik la ye..

Kalau anda nak Grapevine Celcom tu klik link kat bawah:

InsyaAllah anda jumpa Grapevine Celcom tu. Cepat sementara masih ada. Jangan lepaskan peluang.Good Luck!!

No comments:

Post a Comment

Klik untuk mengetahui apa yang menarik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...